Loading
Diables Vila-seca
  • Inici
  • L’Entitat
    • Història
      • Orígens i Influències
      • Arrels i inicis
      • La Recuperació
      • Els presidents
      • Línia del temps
    • El Ball
      • Model
      • Llucifer i Diablessa
      • Diables
      • Tabals i música
      • Sant Miquel
      • Formació
    • Organització interna
      • Seccions
      • Junta Directiva
      • Estatuts
      • Patrocinadors
  • Actuacions
    • Tipus d’actuacions
    • Activitats Socials i Educatives
    • Cicle anual Vila-secà
    • Historial d’actuacions
    • Seguretat
  • Notícies
  • Agenda
  • Mèdia
    • Fototeca
    • Videoteca
  • Contacte
    • Formulari de contacte
    • Premsa
    • Avís Legal
  • Cercar
  • Menu Menu
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram

Reus (14/09/2019)

PATROCINADORS:

PATROCINADORS:

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

FACEBOOK

Ball de Diables de Vila-seca

6 days ago

Ball de Diables de Vila-seca
Avui fa 34 anys que un grup de joves de Vila-seca va signar l’acta fundacional del Ball de Diables de Vila-seca. L’acta que significava recuperar els diables al nostre poble després de molts anys. L’acta que va fer possible que la cultura de Vila-seca cresqués una mica més. L’acta que va donar inici a tot el que som ara. ✨Gràcies als que ho vau iniciar i gràcies a tots els que us hi heu sumat després per fer gran la família del #bdv. Per molts anys, colla! 🤩🎂📸: Mònica Prytz#bdv34 #balldiablesvilaseca #culturapopular #diables ... Veure mesSee Less

Foto

Veure al Facebook
· Compartir

Share on Facebook Share on Twitter Share on Linked In Share by Email

INSTAGRAM

balldiablesvilaseca

Avui fa 34 anys que un grup de joves de Vila-seca Avui fa 34 anys que un grup de joves de Vila-seca va signar l’acta fundacional del Ball de Diables de Vila-seca. L’acta que significava recuperar els diables al nostre poble després de molts anys. L’acta que va fer possible que la cultura de Vila-seca cresqués una mica més. L’acta que va donar inici a tot el que som ara. ✨

Gràcies als que ho vau iniciar i gràcies a tots els que us hi heu sumat després per fer gran la família del #bdv. 

Per molts anys, colla! 🤩🎂

 
📸: @monicaprytz 

#bdv34 #balldiablesvilaseca #culturapopular #diables
Ahir vam celebrar el 34è aniversari de la recuper Ahir vam celebrar el 34è aniversari de la recuperació del Ball de Diables a Vila-seca. Com mana la tradició no va faltar el bingo, les fotos, les galetes Cuétara, el sorteig (o tongo) del pernil i el bon rotllo de sempre! 

Gràcies per ser-hi, colla! 😈🎂

#bdv #bdv34 #balldiablesvilaseca #sopardelacolla #aniversari
Per totes les dones de la nostra colla. Per les gr Per totes les dones de la nostra colla.
Per les grans i per les petites.

Arribarà un dia on no caldrà reivindicar ni explicar que ens volem vives, que tenim dret a sortir al carrer sense patir per si tornarem a casa, on els telenotícies no hauran d'explicar una nova violació dia rere dia.

Mentrestant, continuarem lluitant 💪🏼💜 

📸: Nit del Foc 2023, @monicaprytz 

#bdv #balldiablesvilaseca #8M
Avui us portem un recull d’imatges de la Nit del Avui us portem un recull d’imatges de la Nit del Foc dels nostres diables petits. Vam començar amb l’esperat bateig dels Ceptres i, després, vam gaudir d’un gran Correfoc Petit.

No us deixeu enganyar per la seva mida, aquests nens i nenes saben donar guerra. Tenim un bon planter! 😈💥

Trobareu els àlbums a la nostra pàgina de Facebook i al nostre web. 

📸 Gràcies @monicaprytz @alisgm @joanayats i @focimesfoc_ per deixar-nos un record tan 🔝. 

#bdv #balldiablesvilaseca #correfoc #correfocpetit #tradicions #foc #culturapopular #culturacatalana
Ahir es va acabar la Festa Major de Sant Antoni 20 Ahir es va acabar la Festa Major de Sant Antoni 2023 🙌🏽

El Ball de Diables ho vam fer dissabte amb la Carretillada. Després d’haver organitzat la Benedicció de Sant Miquel, el Bateig dels Ceptres petits, el Correfoc Petit, el Ball de Sant Miquel i Diables, l’Entremès de Vilafranca, la Tabalada, el Correfoc i d’haver participat en el Seguici Tradicional; la Carretillada va posar el punt i final al nostre Cicle d’Hivern. I ho va fer d’una forma molt especial: es tracta de la nostra actuació número 300 des de la recuperació del ball de diables a Vila-seca, el març de 1989 🎂 (podeu veure totes les nostres actuacions a l’Historial d’Actuacions, al nostre web 💪🏼).

Ara vénen unes setmanes de merescut descans. Ens retrobem el 26 de febrer amb l’activitat del Seguici del Pla Educatiu d’Entorn, el 18 de març al Sopar de la Colla i per Sant Jordi al Castell🌹

📸: @monicaprytz
Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 

No podíem acabar aquest recordatori de la nit de dissabte sense donar les gràcies a tothom qui la va fer possible. 

🔥 Gràcies @drac_de_reus @balldediablesdelsmonjosspantus @diablesmataro i @balldediablesdevilafranca per acompanyar-nos i cremar el poble de Vila-seca. 

🔥 Gràcies a tots i totes els que vau sortir de casa per saltar sota les espurnes amb nosaltres. I també als que encara us ho mireu des de lluny.

🔥 Gràcies, colla, per no fallar mai. 

#bdv #balldiablesvilaseca #correfoc #diables #nitdelfoc #festamajor #vilaseca
Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 

L’àlbum sencer del Correfoc i del Ball de Sant Miquel i Diables a la nostrà pàgina de Facebook i, ara sí, també al nostre web (www.diablesvila-seca.cat) 👈🏼

📸 @monicaprytz i @joanayats 

#bdv #balldiablesvilaseca #nitdelfoc #correfoc #festamajor #vilaseca #culturapopular
Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 Moments del Correfoc de la Nit del Foc 2023 🔥 

L’àlbum sencer del Correfoc i del Ball de Sant Miquel i Diables a la nostrà pàgina de Facebook i aviat també al nostre web (www.diablesvila-seca.cat) 👈🏼

📸 @monicaprytz i @focimesfoc_ 

#bdv #balldiablesvilaseca #nitdelfoc #correfoc #festamajor #vilaseca #culturapopular
Et vas perdre el Ball de Sant Miquel i Diables? Et vas perdre el Ball de Sant Miquel i Diables? 

1. Molt malament.. 👿
2. Fes crispetes, vés al nostre canal de Youtube i… gaudeix! ✨ (Enllaç a la història)

🎥: @agnes_instants 
📸: @monicaprytz 
GRÀCIES 

#bdv #balldiablesvilaseca #ballparlat #versots #santmiquel #festamajor
Veure mes... Segueix-nos a Instagram

TWITTER

Ball de Diables de Vila-seca Follow

Primeres referències de 1866. Cremant ininterrompudament Vila-seca i Catalunya des de 1989 #balldiablesvilaseca

diablesvilaseca
diablesvilaseca Ball de Diables de Vila-seca @diablesvilaseca ·
22 març

Avui fa 34 anys que un grup de joves de Vila-seca va signar l’acta fundacional del Ball de Diables de Vila-seca.

Gràcies als que ho vau iniciar i gràcies a tots els que us hi heu sumat després per fer gran la família del #bdv.

Per molts anys, colla! 🎂🤩

Reply on Twitter 1638444586220568576 Retweet on Twitter 1638444586220568576 13 Like on Twitter 1638444586220568576 38 Twitter 1638444586220568576

CONTACTE

Local Social BDV
Carrer Sir Esteve Morell i Scott, 3-5
43480 Vila-seca

+34 630 744 630
ball@diablesvila-seca.cat

© Copyright - Diables Vila-seca | Web Macredi 2.0 Solutions
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
Scroll to top